27 mars 2015

Väggdekorationer

Just nu funderar jag ju rätt så intensivt på allt som handlar om inredning, men vågar inte köpa så mycket nytt förrän vi installerat oss och "kännt in oss".  De här väggpanelerna i kvadratform blev jag rätt så förtjust i senast jag besökte Adalmiinan Helmi. Det kan hända att jag måste ta en närmare titt på dem i något skede. :)



SISUSTUSAJATUKSIA
Tällä hetkellä päässä tietysti pyörii sisustusjutut ympäri vuorokauden. En oikein kuietnkaan uskalla ostaa mitään, ennen kuin olemme laskeutuneet uuteen kotiin ja ehtineet tunnustella kodin ilmapiiriä tarkemmin. Kun viimeksi kävin Adalamiinan Helmessä ihastui näihin neliömuotoisiin seinäkoristeisiin ja luulen että niihin pitää jossain vaiheessa vielä tutustua peremmin. :)



8 kommentarer:

  1. Sen när det blir dags att hitta de nya pärlorna till det nya hemmet, så kanske jag kan erbjuda något unikt och vackert från Zelected by Houze? Länken till vår katalog finns både på hemsidan (zbh.fi) och via min blogg, om du är intresserad av att kika lite närmare. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kunde vara skoj!! :) Du ordnar hempartyn?

      Radera
    2. Jo, har hållit på sen 2012, men nu har jag lite mammaledigt igen. Dock kan jag alltid skicka in beställningar om man vill ha något utan att ordna själva partyt.

      Radera
    3. Jag ska definitivt kolla katalogen! Kan nog hända det ramlar in en beställning. Vi kan ha ett hemparty sen när du inte mera är mammaledigt.

      Radera
  2. Fast om du vill ordna en riktig visning så kan jag säkert hjälpa dig att komma i kontakt med någon av våra säljare lite längre söderut. :-)

    SvaraRadera
  3. Jättefina ju men det kanske är bäst att vänta...det bästa är nog att bo in sig ett tag först!
    Ha en glad helg!
    Kram,
    Titti

    SvaraRadera
  4. Ja viram a decoração com pastilhas adesivas? Alem de facil e limpo é super rapido e são placas lindas. Uma mais linda que a outra. Se alguem quizer ver.. comprei em PASTILHAS ADESIVADAS KIPASTILHA

    SvaraRadera