24 september 2014

Kanske du har det jag söker?

JULHEM sökes! Jag söker olika sorters julhem för reportage till olika inredningstidningar. Har du eller din vän ett trevligt hem som verkligen lever upp till julen, så tveka inte att ta kontakt!! Jag söker både lantligt och modernt, viktigast är att hemmet är personligt !!
Jag kan inte garantera nåt, men det är ju värt ett försök så maila mig bilder så ser vi vart det leder!
Mailadressen hittar du i balken med länkar, under headerbilden.


Nyt etsin JOULUKOTEJA!  Kaikenlaisia- siis vaikka maalaishenkisiä, moderneja, värikkäitä, hauskoja... pääasia että koti on persoonallinen!  En voi taata mitään juttua tässä vaiheessa, mutta ei tässä mitään menetettävääkään ole, joten lähetä kuvia omasta tai ystävän kodista minulle s-postilla. (osoite löytyy headerin alta, linkkipalkista)  


                    Diagnoosi sisustusmanian koti   Unelmien Talo & Koti 11/ 2013
                                                   





                                        Toivekoti ja Puutarha 9 / 2012   Bolig pluss 11/ 2013

4 kommentarer:

  1. Kom till oss!! Jamenar jag ääääälskar julen såå! :) Kom & se hur vi bor och säg vad du tycker! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det där har jag väntat på fru Z!! Kommer och tittar!!

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. ÅÅh, snart är det jul ... jag väntar så :) Får riktigt julstämning av dina fina bilder! Man märker att det närmar sig; kylan i luften, mörkt på morgonen när man åker till jobbet och juldekorationer som redan säljs i vissa butiker.

    SvaraRadera