24 juli 2012

Vackraste bröllopet

Snubblade häromdagen över en länk till en blogg med såå underbara bröllopsbilder att jag blev helt stum. Inte för att jag vill gifta mig, men tänk om man hade kunnat ta del av det där..Om inte annat så bakom kameran..

SAGOLIKT VACKERT BRÖLLOP I EN FANTASIVÄRLD (klick)


Toissapäivänä löysin linkin blogiin jossa oli aivan upeita hääkuvia. Menin ihan sanattomaksi. No, nyt en haluaisi kuitenkaan omia häitä viettää, mutta olisipa mahtavaa olla tuollaisessa satumaailmassa mukana, tavalla tai toisella. Vaikka kameran takana..  Klikka linkkiä!!!!

11 kommentarer:

  1. Bara sååå fantastiskt underbart fint!

    SvaraRadera
  2. Herreminje... jag halkade in på lite fler inlägg om annorlunda bröllop. Ja det är som du säger, om man skulle gift sig så...
    Där fick du nog en del idéer inför fotografering, eller hur?
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  3. Verkligen ett underbart tema få det bröllopet- vilken diger planering det måste ha varit för at få allt just som man tänkt sej. Mycket vackert och orginellt.

    SvaraRadera
  4. Oj, oj, oj sicket bröllop! Precis som hämtat ur en saga! Vilken kreativitet på alla plan! Ja, jag förstår att du blir inspirerad!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  5. Alldeles underbart! Tack för att du delade med dig.

    SvaraRadera
  6. Visst skulle det vara trevligt att vara gäst där... men jag skulle absolut inte vilja själv ha ett bröllop som ser ut som ett skådespel :S
    Förstår att miljön är inspirerande för dig som fotograf :)

    SvaraRadera
  7. Oh my! Vilka bilder! Vilken känsla!

    SvaraRadera
  8. fint.
    Ha en underbar dag.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  9. fint.
    Ha en underbar dag.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  10. Ååh, sånt där kan ju bara inte va på riktigt! Begåvade människor... I'm blown away.

    SvaraRadera
  11. Jag blir mållös! Jisses vilket arbete de lagt ner på sin stora dag!

    SvaraRadera