29 december 2011

Favoritdoft

I höstas fick jag stifta bekanskap med CLEAN dofterna. Och blev stormförtjust. Det här är en av de få dofter jag klarar av, på grund av min astma. Shower fresch känns lika fräsch som den ser ut. I like!

Tomten visste visst att jag önskat mig den. Tack!
P.S inlägget är inte sponsrat!!


Tustustuin näihin CLEAN- tuoksuihin syksyllä ja ihastuin heti. Astman takia minulle käy vain harvat tuoksut mutta tässä yksi niistä. Kiitos joulupukille! ;)
P.S En saa tästä postauksesta mitään mainosrahoja enkä tuotteita!!!

11 kommentarer:

  1. Season's Greetings,I love your cool blue header, your photos are really beautiful, big hugs, Margie.

    SvaraRadera
  2. Den ska jag kolla in (dofta in kanske det heter) för jag har också svårt för starka dofter. Men man vill ju ha nåt... fin flaska o färg dessutom...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  3. Clean't ovat minunkin lemppareita - etenkin warm cotton ja cotton t-shirt.

    Mukavaa loppuvuotta!

    SvaraRadera
  4. Det kanske vore något för mig också då, med min allergi.
    Kram
    HAnna

    SvaraRadera
  5. Åh, dom är härliga (hälsningar från en annan astmatiker)!
    Det var dendär doften som heter Fresh laundry som jag lade min näsa på och blev kär i, fast jag är osäker på om just den finns att få tag på i landet längre.

    SvaraRadera
  6. Den verkar jättefräsch! Så kul att du fick just den, vilken snäll tomte!:)

    Trist med alla stormar, ni kanske har haft det värre än vi! Tror det varit värst i västra Sverige med folk som inte har el etc...!
    Ha en skön kväll och njut av din doft!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  7. Här en till som snubblat över de dofterna. Fresh laundry är min absoluta favo - trots att en familjemedlem påstod att jag doftar tvättstuga - men det tar man ju bara som en komplimang?? Visst???

    SvaraRadera
  8. Konstigt vad dessa tomtar vet ;-) Har aldrig bekantat mig med dessa dofter men dom doftar säkert jättegott. Tycker själv om parfymer med en frisk doft..just nu använder jag Chanels Chance.

    SvaraRadera
  9. Härligt med fina klappen! Ha ett riktigt härligt 2012 år med nya spännande idéer.

    Stora KRAMEN OCH GOTT NYTT, Marie

    SvaraRadera
  10. Något för mig som har astmatiska besvär.
    Gott slut på året!

    SvaraRadera
  11. ETT GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR VI DIG; KRAM FRÅN OSS 3

    SvaraRadera